Wednesday, March 10, 2010

Pemansuhan Caj Wad

Yahooo...

Arini aku nak berkongsi dengan korang sume yang sudi baca blog aku ni...

Aku rase gembira sangat...tapi bukan untuk aku sorang je...lebih kurang 1.2 juta kakitangan kerajaan dan seramai 450 ribu pesara juga turut gembira macam aku kerana bakal menerima penghargaan atas pemansuhan caj wad di semua hospital kerajaan bermula 1 April ini.

Kepada kakitangan awam dan pesara, berita ini adalah salah satu 'hadiah' kerajaan kepada mereka yang selama ini menyumbang tenaga untuk membangunkan negara...itu termasuk aku la tu...hehe

Selain berterima kasih kepada kerajaan, aku juga turut bersyukur sebab bile kerajaan dah umumkan sekaligus benda ni dapat meringankan beban penjawat awam...bukan korang tak tau dalam zaman sekarang nih...sume pakai duit...betul tak?

Ni je la yang aku nak kongsi ngan korang sume....

Hingga bersua lagi.

No comments:

Post a Comment